mercy3.reismee.nl

Nog maar drie dagen te gaan..

Zaterdag was ik on-call en moest dus weer op het schip blijven. Dat was geen straf hoor. Ik heb mijn bed afgehaald en een wasje gedraaid, wat gelezen en dagboek bijgewerkt En 's middags op het dek gewandeld en gezeten en met familie zitten skypen. Het weer is hier heerlijk. De temperatuur is aangenaam, niet te heet, geen hoge luchtvochtigheid en een fijn briesje erbij. Prima te doen.

Zondagmorgen zijn we met een groepje naar de ICF (International Christian Fellowship) geweest. Een hoofdzakelijk 'witte-mensen-kerk '.Een goede dienst,, al kende ik niet de liedjes en was het niet zo swingend als vorige week. De toespraak was wel korter ( ha ha) In de middag ben ik met Karin en Marjolein naar het strand gewandeld en hebben we in de Atlantische Oceaan gezwommen, maar my goodness wat was het zeewater koud!!

's Avonds was weer Dutchie- night en had een clubje stapels pannenkoeken gebakken die we gezellig met alle Hollanders op dek 10 hebben verslonden...

En dan begint de nieuwe werkweek weer: Maandag en dinsdag op OK (General = algemene chirurgie) met weer een nieuwe chirurg...

Reacties

Reacties

Louise

Dus over 3 dagen zit dit prachtige avontuur er weer op. Wat zul je weer terug kunnen kijken op een hele bijzondere ervaring. Geniet nog even van alle goede werk dat je mag verrichten. En een hele goede terugreis.

Marjo

Wat weer een gezelligheid tussen al het harde werken door!
En intussen ben je alweer aan het aftellen!
Time fly’s when you are having fun !
Geniet nog even van deze laatste week!

Anneke.

De tijd gaat hard. Alweer bijna voorbij. Maar wat weer een ervaring. Ook veel gezelligheid leees ik en mooie foto s . Een goede reis terug.

Leen

Bij 't zien van al die heerlijke pannekoeken daar aan dek, krijg ik trek.
Maar ook zin om weer een schip onder m'n voeten te hebben. Memories....
Aly, bedankt voor je prachtige werk voor je medemens .Goeie terugreis en wel thuis.

Rikie Kijlstra

Lieve Ali. Wat een mooie verslagen en foto's heb je van alles gemaakt. Vandaag heb je het er waarschijnlijk opzitten en ga je weer naar huis met heel veel mooie herinneringen en foto's aan deze drie weken waarin je van alles meegemaakt en beleefd hebt. Wens jou een veilige vlucht en een behouden aankomst in Brussel en thuiskomst in Hengelo.
Tot dinsdag 2 Mei ,want zondag ben ik er niet. Liefs en hartegroet Rikie ?☝️?️❤️?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!