mercy3.reismee.nl

En verder...

Vrijdag General Pedeatrics, kinderen met liesbreuken en vervolgoperaties van vorige week gedaan. Aan het eind van de dag was het weer tijd voor de wekelijkse "terminal clean", een feestje waarbij àlles in de OK met een desinfecterende moet worden gereinigd, ook de muren en het plafond. Gelukkig is er de daycrew om te helpen. De Senegalese mannen zijn nogal lang van stuk en dat is heel handig in dit geval!

Gisteravond hadden we OR-dinner time. Zitten we in een speciaal gedeelte van het restaurant zoveel mogelijk samen te eten, heel gezellig! Deddy had appeltaart gebakken om te vieren dat Brian Barki weer terug aan boord is...

En deze vorm van ontspanning is ook erg leuk!!

Marjo

Wat weer een enerverende week Aly!
Leuk dat je ook cataracten hebt geïnstrumenteerd !
Nog 1 week en dan zit het er alweer op, geniet van je vrije weekend .
En leuk om bekenden tegen te komen : Brian Barky en Deddie Kruize , en misschien nog wel meer old fellows …….
Leuk dat je ons op de hoogte houdt van je belevenissen!
Liefs Marjo ?

Gerdie

Aly, wat beleef jij enerverende weken. Mooi om te lezen dat je samen met zoveel vrijwilligers zo veel patiënten kunt helpen.
Geniet van deze laatste week.
Groetjes, Gerdie

Ineke

Ha Aly,
Wat een mooie en herkenbare verhalen heb je geschreven. Je zult er nu wel weer helemaal in zitten. En wat gezellig om zo met elkaar te dineren. Succes de komende dagen! Hgr, Ineke

Jan en Mirjam.

Hoi Aly, alweer de laatste week. Je hebt weer heel wat meegemaakt en goede dingen gedaan. Knap hoor. Je zal heel wat te vertellen hebben als je terug bent. We wensen je straks een fijne terugreis toe. Groetjes van Jan en Mirjam.

Marian

Hé Aly, wat vliegt de tijd en wat een mooie dingen doen jullie samen. Wat bij mij, behalve de bewondering voor jullie werk, blijft hangen is de vraag: hoe het komt dat daar zoveel mensen en ook jonge kinderen staar hebben? Zou dat toch met voeding en manier van leven te maken hebben? Ik wens je nog heel veel plezier en succes voor de komende week. Lieve groeten, Marian.