mercy3.reismee.nl

Weekend

Het afgelopen weekend prima vermaakt: zaterdag naar de markt geweest: oef, wat een drukte en wat een gigantisch aanbod van alles wat je maar kunt bedenken! Een grote mengeling ook van typische geuren (dat zeg ik netjes hè?) Ik zag er een kraam met bv.gedroogde kikkers en vissenkoppen...geen idee wat men daarmee moet. Zelf heb ik alleen maar wat stoffen en bananen gekocht. Het was behoorlijk warm, eenmaal terug op het schip had ik geen energie meer over voor andere activiteiten. Zondagmorgen gingen we met een groepje naar de IBC( Internat.Baptist Church) Het was een mooie dienst en toevallig werden er ook nog twee kinderen opgedragen. Tjonge, wat was dat gezinnetje schitterend uitgedost!! En 's middags zijn we met de trein naar Parque Hann geweest, een heerlijke omgeving in de betonnen stad, waar we fijn in de schaduw van de bomen konden wandelen en vogels hoorden fluiten..Kortom: perfect weekend!


Reacties

Reacties

Louise

Dat klinkt als een heel fijn weekend met heel veel bijzondere gebeurtenissen. Prachtig! Zo belangrijk, om mooie herinneringen te maken.

Leen

Ik begrijp het. De foto met mooi aangeklede mensen was gemaakt tijdens de opdrachtdienst. Prachtig!

Anita

Aly, heel veel plezier!!

Anneke.

Een mooi weekend dus. Ook mooie foto s van het gezinnetje heel bijzonder om dat mee te maken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!