mercy3.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van mijn ervaringen tijdens deze reis. Dit wordt de derde keer dat ik ga werken op Mercy Ships. De laatste voorbereidingen zijn gaande en over twee weken zal ik dan al aan boord zijn. Deze keer op het nieuwe schip: de Global Mercy. Spannend! Het is weer een heel gedoe om alle nodige paperassen in te vullen en te versturen en mede door een cyber-aanval lag de communicatie met Texas ruim een maand stil, maar nu zitten we eindelijk in de afrondingsfase. Wat een stressvolle tijd. Maar ik heb er weer zin in!

Voor wie Mercy Ships niet kent: Het is een internationale organisatie (met christelijke signatuur) met op dit moment twee grote schepen die zijn ingericht als ziekenhuis. Vrijwilligers van over heel de wereld komen er werken. Op dit moment is de Africa Mercy in revisie en ligt de Global Mercy in de haven van Dakar (Senegal). Patiënten vanuit Senegal komen naar het schip om daar een gratis operatie te ondergaan. Zelf ben ik operatie-assistent en nu ga ik er drie weken werken op de OK.

Deze foto is van 3 jaar geleden, toen lag het schip op dezelfde plaats; in de haven van Dakar (Senegal) Binnenkort zal ik er dus weer zijn.

Bij deze mijn vluchtschema:

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

(P.s. de suggestie om extra fotoruimte aan me te geven is aanbeveling van de site, maar in mijn geval niet zinvol. Zo vaak zal ik geen tijd hebben om van alles te plaatsen: er moet immers vooral gewerkt worden! )

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Aly

Reacties

Reacties

Jan Keijzer.

Veel succes daar,Gods nabijheid toegewenst en sterkte, groetjes je liefste.

Maria ter Beek

Een mooie tijd gewenst Aly!?

Jolande Burlage

Heel veel succes sterkte en plezier gewenst op je mooie reis en je werk.
Jolande Burlage

Marian

Goede reis en veel plezier en succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!